Har blivit utmanad av Annah och i brist på ork att blogga om de gedigna ämnena  jag har ligger på lut (åldersnojja & framtidsvisioner) så passar detta ypperligt som livstecken.

Såhär såg utmaningen ut:
-Gå in i mappen Mina bilder
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
-Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
-Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.

Här kommer den sjätte bilden i mappen Mina bilder. Det blev den sjätte rakt av eftersom det inte finns några undermappar i Mina bilder här.

bo01malmoe

Bilden är tagen i Malmö (Bo -01) och ja, det måste ha varit sommaren 2002. Ett par månader innan jag och Magnus träffades. Jag var på ‘Skåne-turné’ ihop med en av mina gamla goa tjejer från Örebro. En av de jag bott ihop med i Oslo ett år tidigare. Långhårig, blond och smårund var jag. Livet var superenkelt och supersvårt på en och samma gång. Livet fortsätter att vara superenkelt och supersvårt än idag, om än av annorlunda orsaker mot då. En otroligt skojjig tripp med fina Karin (aka Karin Snygg), en härlig sommar och många spännande möten. Tänk vad livet ändrats sedan dess, jag är oändligt mycket mer harmonisk och lycklig idag.

Trist och trött som jag är så skippar jag att passa utmaningen vidare. Den som känner sig sugen får gärna anta den spontant.

Tillägg: Fick en kommentar från Vickan som fick mig att känna mig väldigt givmild så jag bjussar på en ansiktsbild från samma dag. Knappt man kan känna igen mig ens då! 😮

malmoe02

